Regulamin

Regulamin korzystania ze sklepu "ZielonyKrok.pl – Natura zna wszystkie rozwiązania"

1. Właścicielem sklepu jest ZielonyKrok.pl 

2. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.zielonykrokpl dostępne dla Klientów Indywidualnych podane są w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).

3. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, dane osobowe klientów zbierane są wyłącznie na potrzeby naszej firmy. Nie przekazujemy danych osobowych innym podmiotom. Każdemu klientowi przysługuje wgląd i modyfikacja jego danych.

4. Zamówienia realizujemy na terenie Polski. Wysyłkę realizujemy przez Pocztę Polska listem poleconym, paczką pocztową biznesową lub przesyłką pobraniową, a także za pośrednictwem firm kurierskich GLS i UPS.  Koszt przesyłki zawiera 23 % podatku VAT

5. Dla Klientów Indywidualnych przy zamówieniu powyżej 250,00 zł koszt przesyłki przy wpłacie na konto bankowe wynosi 0 zł.

6. Termin realizacji zamówienia wynosi 1-5 dni roboczych, zazwyczaj jednak realizacja trwa dwa dni robocze. W szczególnych wypadkach termin może się wydłużyć do 30 dni (dotyczy towarów czasowo niedostępnych). W takim wypadku brakujące produkty dosyłamy na nasz koszt.

7. Każdemu klientowi przysługuję możliwość zwrotu towaru w nienaruszonej postaci w terminie 10 dni od otrzymania przesyłki. Koszt wysyłki w przypadku zwrotu ponosi kupujący.

8. Każdemu klientowi przysługuje możliwość rezygnacji z zamówienia i pełnego zwrotu wpłaconej kwoty przed wysłaniem przedmiotu. Nie zwracamy pieniędzy za przesyłkę po wysłaniu zamówienia.

9. Reklamacja produktów są przyjmowana tylko i wyłącznie z powodu gdy: a) klient otrzymał inny produkt niż zamawiał; b) klient otrzymał produkt, którego wygląd lub zapach sugerują, że jest on niepełnowartościowy lub uległ zepsuciu, c) doszło do uszkodzenia produktu podczas transportu. Reklamacji nie uwzględniamy w sytuacji, gdy wg oceny klienta produkt wykazuje za słabe lub za mocne działanie, ma zapach, wygląd lub konsystencję inną niż oczekiwał klient.

10. W przypadku nieodebrania przez klienta, który jest adresatem przesyłki oraz odesłania jej do nadawcy, możliwa jest ponowna wysyłka towaru po ponownym wpłaceniu kosztów przesyłki wraz z opłaceniem kosztów przesyłki zwrotnej (ok. 10 zł). Na życzenie klienta możemy wysłać również zdjęcie opakowania zwróconej paczki w celu wyjaśnienia ewentualnych niejasności.

11. W przypadku braku odbioru przesyłki za pobraniem, klient  jest obowiązany pokryć koszty wysyłki wraz z przesyłką zwrotną przelewem na konto bankowe. Minimalna kwota zamówienia realizowana w opcji "za pobraniem" wynosi 50,00 zł i jest uzależniona od uzgodnienia ze sklepem i uzyskania zgody. W wypadku odmówienia wpłaty sprawa będzie kierowana na drogę sądową w celu egzekucji należności.

12.W przypadku zaginięcia przesyłki na poczcie wysyłamy przesyłkę ponownie w ciągu 60 dni od daty wysłanie pierwszej przesyłki.

13. Akceptowane są wyłącznie przelewy realizowane poprzez polski system rozliczeń bankowych i banków mających siedzibę w Polsce.

14.  Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU.

15. Treści oraz zdjęcia zawarte na stronie www.zielonykrok.pl są jego własnością i są chronione prawem autorskim. Kopiowanie, rozpowszechnianie, przedruk i publikacja treści oraz zdjęć w jakiejkolwiek formie (również elektronicznej) do celów komercyjnych i prywatnych, bez zgody właściciela, zabronione.

16. Korzystanie ze sklepu oznacza akceptacje regulaminu.

17. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu.